Crap!

Tjalle!
Började morgonen kl 9, var inte alls sugen på att kliva upp ur sängen, lr Mattias famn för den delen. Men men det var bara upp och hoppa. Väl på Sunderbyn fick jag väl inte särskilt överaskande besked. Det blir operation. Läkaren ville att jag skulle opereras redan i veckan, men det fanns inga tider så det blir istället 5:e Maj. 3 dagar före min födelsedag, yeeiih, not!
Nåja, som vanligt så kan jag inte säga annat än att det är jag. typ välkommen till mitt liv, människan med mest otur!?

Det enda som känns som "tur" just nu är min underbara Mattias. Jag vet faktiskt inte vad jag skulle göra utan han. Han är så jävla snäll, underbar, rolig och allmänt bäst. Jag förstår egentligen inte vad han gör med mig!? Men jag är så sjuuuukt glad att han finns och att jag faktiskt får vara hans. Jag trodde inte killar som hans fanns, jag hade fel.
Jag har sagt det gör och jag säger det igen, Baby är bäst! <3

Jag vill juh defenitivt inte glömma mina underbara vänner. Har dock inte allt för mkt kontakt med så många nå mer. Känns som om man glidit ifrån varann nästan helt. Men samtidigt så vet jag juh vilka som består trots allt. Måste dock säga att det är två av mina vänner som alltid lyssnar och som man kan prata med om allt! Det är Elin och Yokoo. Elin min alldeles egna lilla Göran Persson (Våra politiska samtal kan gå runt i timmar), och för att inte glömma mina lilla blonda svamp Yokoo (Även känd som den förvirrade kvinnan) HAHA. Ni är bäst flikks! Tack för att ni finns <3

Nu ska jag sluta skriva om hur bra alla är, fast ni faktiskt är det. Tänkte försöka mig på ett nytt försök att få se på ett avsnitt av DH till baby kommer hem. Kladdar lite mera sen om jag har orken.


Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0