Min 25 års fest med 80-tals tema

Ihelgen var det äntligen dags att (tjuv fira) min 25 års dag. Eftersom jag älskar att få chansen att späka ut mig med sällskap så såg jag givetvis min chans i det hela 😉 i början tänkte jag ha lite gatsby tema, men vissa tyckte det var för svårt så jag tog 80-talet. Då fanns det hundratals stilar från 10 år att välja på. Själv körde jag på något Madonna liknande (försökte iaf). Sen var alla en härlig salig blandning av alla slags stilar! Hade svin roligt och är supernöjd!
Tusen tack för alla fina presenter också!
Jag fick en guldkedja (halsband)
En spargris (tatuerings bidrag i)
500kr tatuerings sponsring
En sjukt fin tatuering uppritad!
Och ett brev av Moa som jag begrep väldigt lite utav, men i brevet stod en lista med saker jag skulle ha nerpackat i en väska. När kodord "mon mon" sägs av henne har jag 10 minuter på mig att gå ner till vår parkering. Det var allt från varma mössor till en surfbräda så jag har inte en halv aning om vad hon nu hittat på, haha! Skräckblandad förtjusning kan man säga 😂😂

På torsdag fyller jag år egentligen och tänkte ha fika till helgen. På lördag ska vi ut och äta med mamma och Anders så helgen ser jag fram emot 😊











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0