detta med att hinna med allt

Ja hur gör man? Tycker verkligen att tiden bara susar förbi och samtidigt som det känns som att man hunnit massor så känns det som att man inte hunnit med någonting alls! Denna helg har iaf gått i mor-och-dotter-mys och det är precis vad vi haft det. Mysigt! 

Det var en väldigt spänd och exalterad liten tjej som klev in i biosalongen. Det var nästintill fullbokat vilket gjorde att filmen vart försenad och det var lite svårt att sitta still för det fanns ju så fruktansvärt mkt att se på och ta in. 
Men när väl ljusen släcktes och filmen var i rullning så var det en tjej som satt som ett tänt ljus och skrattade och bara tittade. Ja ungefär till halva filmen, där började det komma lite myror i brallan, plus att hon var ganska trött. Men, hon satt mestadels stilla och var mkt nöjd när vi gick därifrån. Så tummen upp för lill tjejens bio premiär! <3

Nu har det blivit dags för att sluta ögonen och äntligen få sova bredvid min karl som mest är borta med hockeyn och allt vad det innebär. Snart är dock säsongen över för denna gång, och jag skulle väl kanske ljuga lite om jag inte säger att det kommer bli rätt skönt! :) 









Min lilla sötskorpa! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0