2 år sen jag fick min livs finaste present!

Jag säger det som så många andra småbarns föräldrar och som jag så många gånger tidigare sagt, vart tar tiden vägen? Hur i hela friden kan det vara möjligt att min lilla bebis blir hela 2 år redan?!?!!?
Känns helt obegripligt att redan för 2 års sen låg man där på BB nästan helt oförstådd över hur mycket jag skulle älska min dotter.

Hon växer iaf så det knakar och munnen går i ett. Hon är som en liten papegoja som upprepar istort sett allt, så det gäller att bita sig i tungan och välja sina ord.
Har tyvärr ingen koll på hur lång hon är och inte heller vikt då vågen gett upp :/

Fina fina Molly! Som jag längtar efter att få väcka henne med paket imorrn och se hennes min :)
Näe, nu måste jag sova, är helt slut i både kropp och huvud efter denna dag. Godnatt mina vänner!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0