YES, den funkar!

Idag tyckte Molly att mamma och pappa skulle stiga upp kl 5 imorse. Aldrig i livet tyckte mamma och pappa, så Molly fick krypa ner mellan oss och tillslut somnade hon om.
När väckarklockan ringde var mamman i huset dötrött, men efter att ha ställt sig på vågen och insett att den visade -3kg plus att jag kom på att idag får jag äta frukt, då jäklar piggnade jag till. Tror aldrig frukt smakat så bra! Sen hade jag dessutom minskat 6cm i midjan, helt sjukt! Gav en rejäl peppnings spark i arslet! :) det sjuka är att det bara gått två dagar (är ju dock inne på dag 3 idag). Näe, det är bara fortsätta pina ut för uppenbarligen så funkar den :)



Kommentarer
hannie

den dieten måste jag prova! ;)

hur ofta äter du soppan under en dag?

den låter inte så jävla god men man får väl offra sig ;D

2012-01-11 @ 14:41:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0