Tomt, så tomt

Så det var att skjutsa lilli till mamma/mormor i Kalix så hon slipper oss tråk sjuklingar. Så denna helg kommer gå åt till att ta det lugnt och sova väldigt mkt! Ska bli väldigt skönt samtidigt som det är fruktansvärt jobbigt att vara utan mollan. Herregud vad jag saknar henne! Det sved i hjärtat att gå och släcka lampan i hennes rum. Allting blir så tyst. Hon har börjat pussas en massa så jag har fått hur många pussar som helst idag. Lilla hjärtat <3
Tur att jag vet att hon trivs som fisken i vattnet hos sin mommo och att hon kommer ha det jätte bra! :)
Nu ska jag se nyaste avsnittet av greys sen sova. Det underbara är att imorrn kan jag sova hur länge som helst, vilket som känns hel skumt! Men skönt ska det bli :) godnatt på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0