OMG!!

Är så galet sugen på allt! Ikväll har sötsuget hittills vart värst. Herregud vad jag vill äta en jäkla massa onyttigt, lr mat lr vad fan som helst!
Lever på hoppet och försöker peppa mig själv, vet ju trots allt att sötsuget kommer försvinna så småningom.
Har hunnit vara på två promenader idag dessutom, skönt!

Idag har vi fått äta grönsaker utöver soppan. Dessutom bakad potatis med vitlökssmör, men det var inte alls lika gott som jag hoppats på :/
Imorrn får vi äta både frukt och grönt utöver soppan. Fifaan vad gott det ska bli med frukt! (allt utom banan). Men på tisdag får vi äta banan och dricka lättmjölk. På fredag och lördag får vi äta kött. Mums!

Nu ska jag hinka i mig vatten och umgås med lillebror och Mattias.
Godnatt Sverige!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0