Min lilla sjukling

Igår kom jag och Mattias och jag överrens om att vi tar varannan dag på dagis med Molly, så idag var det Mattias tur att ta henne dit. Idag hade föräldrarna fått sitta i personalrummet i en timme. Molly hade vart ledsen, hängig och grinig. Fröknarna sa att så här har hon inte alls vart någon annan dag. Stackarn har blivit jätte förkyld, pang bom bara! Hon nyser och nyser och snoret bara sprutar, så vi får se om det blir nå dagis imorrn lr om hon får vara hemma. Jävla dagis baciller!!
Nu ligger hon iaf och sover och det ska hon få göra läääänge!
Min lilla skatt <3



Kommentarer
Elin

Ja huvva de är inte att leka med de där bacillerna. Den första tiden får man tyvärr räkna med att det blir många sjukdagar :/ Fråga mig som under en månad hade två magsjukor och en förkylning när jag jobbade i fsk ;) Hoppas hon kryar på sig fort!!

Sanna Väppling

Nåååå stackars lilltjejen! Hoppas hon blir frisk snart! :)

2012-01-12 @ 21:34:39
Bella & Folke

Jo då det rullar på för oss! Har just gjort klara två uppsatser så nu har jag vara vårterminen kvar=)Lämnade Folke själv en timme idag, usch vad jobbigt det var..Hur många veckors inskolningar har dom hos er?

2012-01-13 @ 15:47:59
URL: http://bellaw.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0