Lördag morgon

Och en av två är iaf pigg. Jag är inte den som pigg, snarare lillgrodan. Vette tusan vart hon fått all energi ifrån med tanke på att det är hon som hållt mig vaken hela natten till och från. Stackarn har vart så rosslig i halsen och hostig. Imorse hade hon hög feber, hur hög vet jag inte för hon var jätte ledsen så ides inte börja bängla med tempen som hon hatar. Hon sov med mig inatt och det var som att sova med ett stekhett litet element. Tack och lov för Alvedon!
Hon steg upp igår kväll vid 22 och var vaken till midnatt. Samma lika där med snor och hosta, dessutom hade hon jätte ont i munnen för hon tog ut tutten och tuggade frenetiskt på den. Min lilla stackare :/ knappt hjälplös man kände sig.

Men idag verkar hon piggare (iaf nu), så vi håller alla tummar och tår att lill skorpan blir bättre nu! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0