Då var veckan slut

Tycker denna vecka gått oerhört sakta, iaf sista dagarna. Antar att det har med mollys hemska förkylning att göra.
Nåja, hon har iaf sovit sen 19.30 och sover än. Hon brukar äta välling kring 23 men har ännu inte vaknat. Tänkte jag ska vänta in henne så får hon en Alvedon så hon inte vaknar och har ont sen. Stackaren måste vara helt slut med tanke på hur lite hon sovit sista två dagarna :/

Imorrn (idag) är det ny vecka och vi tar nya frisk tag! :) tänkte försöka smyga igång med träningen i veckan så vågen fortsätter gå neråt. Har ju glömt säga att jag gav upp dieten i torsdags kväll då det var så fruktansvärt tråkigt att dieta själv ;) har dock knappt ätit socker eget det plus att jag försökt hålla mig till nyttig mat, och fortfarande så står vågen på -3kg :D känns helt underbart! Bara jag nu kommer igång med träningen så hoppas jag som sagt på mkt mer siffror neråt ;)

Har införskaffat en app på telefonen som räknar kalorier åt dig och räknar ut hur mkt du ska äta osv. Har blivit helt besatt i den ;)
Näe, nu se lite tv och vaknar inte Molly snart så går jag och sover jag med :) godnatt Sverige!

Kärlek <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0