Något som får mig arg

Är dessa "tyck synd om mig" människorna på facebook. Ni vet dom här människorna som gör en jäkla massa status uppdateringar hela tiden där de berättar hur ont de har, hur sjuka dom är (för att dom faktiskt nyst en gång mer än vanligt), hur fattig dom är (för att dom inte har råd att shoppa kläder för 5000kr denna månad) etc, etc.
De som gnäller när vi inte har snö, för att sedan gnälla när snön kommer. Lr när det är kallt att det är för att sedan gnälla på sommaren över hur fruktansvärt varmt det är.
Absolut, gnälla gör vi alla ibland och det tycker jag absolut är okej. MEN, det finns ju då dom som gnäller över precis allting, varenda dag, i precis varenda fb status!

OM ALLTING ÄR SÅ JÄVLA SURT OCH BITTERT SÅ GÖR FÖR HELVETE NÅGONTING ÅT SAKEN!!!!

Kom ihåg att det finns alltid dom som har det så jävla mkt värre.

Ursäkta min bitterhet, men det finns ett x antal såna på min fb lista som jag snart tar bort. Negativitet smittar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0