Jahapp

Då var fredagen över lika fort som den kom. Har bl.a. Hunnit inhandla ett litet bord och två stolar till Molly, druckit te och ätit en vrål god och enorm semla hos Rebecca. Tusen tack gumman för den trevliga studen! Kollat igen lite serier. Skruvat ihop bord och stolar. Handlat. Fått igång min dator *yeeeeij*. Sen vette tusan vad mer?!? Har hunnit med en massa på rätt kort tid känns det som nu i efterhand.
Jag som längtade efter Mattias så igår, ni vet jag skrev ju igår att jag längtar tills idag då jag får ha honom bredvid mig i sängen igen. Well... Gissa vem som somnat på soffan (!)

Imorrn står det ännu mer på schemat för imorrn är en speciell dag <3
Nu ska jag sova (själv) så man orkar med morgon dagen :) godnatt Sverige!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0