Typiskt

Började dagen med försovning, jävla skit! Mitt alarm på mobilen funkar lite när det vill. Någon annan som har en iPhone som kan svara på varför det blir så?

Kom iaf hem efter lunchen och har suttit nergrävd i böckerna sen dess och nu är min hjärna helt körd! Faan vad trög jag är egentligen, blir galen. Kan dom inte uppfinna något koncentrations piller?!? I need it!!

Kommer förresten köra på lchf från och med idag och till min stora lycka har jag fått med mig Mattias på detta. Blir så jävla mkt enklare när man är två! Har ni goda lchf recept får ni mer än gärna dela med er! :) wish me luck!!



Kommentarer
Sara W

Jag gillar lchf club sandwich! Så jävla god!

2012-04-23 @ 20:13:43
URL: http://[email protected]


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0