Påsk fusk

Idag har det inte hänt många knop förutom mot kvällskvisten. Har agerat påskhare och delat ut ägg till mina favoriter, Mattias, Rebecca och Sandra. Även Molly ska få ett (såklart) men vet inte riktigt vad jag ska fylla det med än. Det tänkte jag fixa imorrn :) älskar att ge bort gåvor/presenter till dom jag tycker om. Hade jag vart rik hade jag skämt bort mina nära och kära extremt mkt! Har alltid tyckt om att ge och tycker att det ger en boost av att överraska folk, särskilt mitt i vardagen då ingen räknar med att få något :)

Näe nu ska jag sova med mitt älskade stor hjärta sim ligger bredvid mig och snarkar så sött! Godnatt gott folk.
Ps, var rädd om era nära och kära.

Bjuder på en bild från imorse då Molly prompt skulle ha med sig nasse till dagis! <3



Kommentarer
Rebecca

<3

2012-04-05 @ 21:31:41
URL: http://ohmycarotte.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0