Om igen....

Har vart med Molly på vårdcentralen för att kolla upp hennes konstanta hosta. Där kunde man konstatera förkylnings astma :/ hon sa som vanligt inte ett pip när blodprovet togs och fick både beröm och present. Då gav hon sköterskan en slängpuss som tack, mitt lilla charmtroll <3
Nu har hon iaf fått utskrivet bricanyl så vi håller alla tummar och tår att hon äntligen ska få bli helt frisk!



Efter läkarbesöket vart det jalla jalla hem där jag kunde konstatera att min magsjuka börjat om från början. Sjukt jävla roligt! Är så jävla less på denna förbannade magsjuka så ni förstår inte. Ikväll ska jag inte göra många knop. Gräva ner mig i soffan till en bra film? Låter iaf som en bra ide!
Ha en bra "fredag den 13e" ni andra iaf :) puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0