Mag helvete!

Vart sämre i magen sent igår kväll, igen! Denna gång har jag legat i fosterställning inatt och kallsvettats, sen dess har smärtan kommit och gått. Har ju insett vid det här är ingen vanlig magsjuka...

Ringde först till vård upplysningen där dom sa att jag måste in till jouren. Sagt och gjort. Där kunde man konstatera att jag måste in till akuten för att träffa ännu en läkare.
Så nu ligger jag här på akuten i en säng och väntar på några provsvar. Än så länge har dom ingen direkt aning om vad det är för något.
Smärtan är just nu okej, men är skadat hungrig! Har inte ätit sen igår kväll och då åt jag inte mkt.

Näe nu ska jag fortsätta vila ihopp om att få något svar om varför jag har så jävla ont. Och nej, för en gångs skull är det ingen endometrios.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0