Penicillin i 10 dagar

Ja nog var det en halsfluss man lyckats dra in i kroppen. Så ävla onödigt! Nåja, hellre att jag hade halsfluss så jag fick penecillin än att det ksulle visats sig vara en halsinfektion och jag hade hade fått någon medicin alls.

Imorse mådde jag dock som en svin med tanke på att natten var förjävlig och lika med väääldigt lite sömn. Har haft kramp i magen och spytt (misstänker en reaktion på penecillinen då jag tog den på tom mage). Iaf var mamma snäll och tog Molly imorse så jag kunde sova någon timme, vilket var otrolvigt välbehövt och guld värt!
Är så jävla glad att jag har min mamma som ställer upp och hjälper mig med Molly. Hon är världens bästa mamma och mormor för den delen. Molly älskar henne precis lika mkt som jag och vi är så tacksam att vi har henne. Hon är min klippa <3



Trots att jag mått som en svin idag (mkt värre än igår) så fick jag världens glädjerus tidigare ikväll. Min älskade unge tog nämligen sina första steg. Tre väldigt stadiga steg som om hon skulle ha gått hur länge som helst. Efter det ville hon dock inte alls gå mer då hon var väldigt trött och grinig, men nu kan det verkligen inte dröja länge tills vi får springa och jaga busugen!
Mitt lilla sockertroll, när blev du så stor?!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0