Skärpning!

Bloggtorkan är enorm och det ber jag om ursäkt för! Har som helt hamnat snett i detta med bloggandet. Tänker varje dag att idag ska jag blogga, men ikket. Nåja, ska uppdatera lite nu iaf :)

Har hunnit göra tre uppsättningar med naglar denna vecka, as kul! Har hunnit med lite promenader och spring på stan. Haft vin (snarare gotte kväll) med sötaste Sandra på balkongen där vi invigde utemöblerna igårkväll. Helt underbart trevligt hade vi! Fler av dessa tack! Har även hunnit hälsa på Simon på jobbet så Mollan satt och valde ut vilka tatueringar hon ska ha sen när hon blir stor ;) Har även hunnit införskaffa mig ett gymkort. AWESOME!!! Som jag längtat! Och idag fick jag äntligen dra mig ner på gymmet och dra ett första gympass. Så fruktansvärt skönt att få svettas som en gris och faktiskt ha gjort lite nytta :) Imorrn kommer jag inte kunna gymma för då är Mattias och jobbar :( Hoppas dock på att kunna hinna på lördag morgon.

Ikväll var sötaste Maria hit och fixade till sina naglar. Herregud så vi har skrattat! Sen har vi änven hunnit smida lite planer för alive helgen och den kommer bli awesome! :)

Är inne i någon lyckoperiod nu tror jag :) Är fnittrigt kär i Mattias, har vääääärldens finaste och underbaraste lilla dotter (som förövrigt inte är så liten mer), flyttat till en lägenhet som jag trivs så fruktansvärt bra i (dock får dom gärna tapetsera den snart!), har lärt känna en massa fina människor senaste halvåret. Har verkligen börjat rota mig i Boden, det tog tid, men äntligen!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0