Schizofren väder!

Regn, sol, sol, regn, molnigt, soligt, regn. Kan det bestämma sig? Nästan hela veckan har det vart totalt knasväder! Iförrgår började dagen med spöregn, men senare under dagen så kom solen fram och det vart riktigt varmt och skönt. Så jag fick förfrågan om att följa ner mot vattnet i solen och dricka någon öl med bra folk. Givetvis var jag på och Mattias tog Molly. Satt som sagt vid vattnet och drack ett par öl, vissa lirade med en amerikansk fotboll, en massa surr och en väldigt bra uppgjord eld (gissa vem som gjorde den?!) ;)
Var jäkligt trevligt måste jag säga! Fler av dom tack :)

Igår kväll jobbade Mattias och jag var uttråkad så jag ringde hit Sandra. Vi grävde ner oss i soffan tsm med en tallrik jordgubbar och honungsmelon samt en kanna vatten, smaskigt som fåå!
Filmen var en riktigt chick flick, "Sydney White" och den var riktigt rolig så det passade perfekt ;D

Ikväll SKA jag dricka ett glas gazela lr två, det är ett som är säkert! Nu ska jag se om kotten fortfarande sover :)
Cya


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0