Myskväll på balkongen

Ännu en kväll som spederas på balkongen med lillasyster Bengtsberg. Så jäkla trevligt och mysigt vi har det! :) Vin, smörgåstårta, chips och dipp, ja you name it! Sammanfattar med ett ord A-W-E-S-O-M-E!
Och efter denna kväll är slut så gräver vi ner oss i sängen för imorrn ska vi bege oss till lule och sätta sprätt på lite pengar. Ska som sagt på begravning och bröllop plus att det är ju snart dags för boden alives festligheter och jag äger inga som helst festkläder. Fel, jag äger lite som jag är för fet för med tanke på att jag hade dom innan graviditeten och mina underbara (noter min ironi!) pluskilon! En fågel viskade dessutom i mitt öra att gina har en fet rea. Återigen, AWESOME!


FLOTT! ;D


Haha, notera att jag gnäller över mina fetto kilon och sedan lägger ut dessa bilder ;) HAHAHA!
Nåja, jag har ju iaf börjat gymma ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0