It´s friday, again

Startade dagen lite tidigare än vanligt, dock borde jag inte ha vart så trött som jag var med tanke på att jag faktiskt tog mig i säng i hyffsad tid igår. Nåja, man överlever :)
Har hunnit busa och mysa med skrålla en hel del. Även hunnit slummra till med henne i 20min. Det var udnerbara 20 minutare ska jag tala om ;) Sen har mollan även hunnit få sig en bad, ett välbehövligt bad!

Annars har jag hunnit få goda nyheter. På måndag kommer dom och sätter igång med tapetseringen och dom har även lovat att till midsommar är det klart. ÄNTLIGEN! Åååh, vi kommer få så fint när det är klart! En sak är säker, när här är färdig tapetserat och det mesta är på plats så kommer jag skicka iväg Mollan och Mattias så jag kan ta en seriös stor städningen av precis hela lägenheten!

Nu ska jag ringa lillasyster Bengtsberg och planera mer inför kvällen. Balkonghäng står på schemat ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0