Hur i hela friden?

Kan man förälska sig i ett klädesplagg? Lr jaa, två:$
Hmm, ska nog köpa en triss i morrn. Vem vet? Om jag blir rik ska jag köpa 3 klänningar, bara för att jag kan haha!
Näe, nu är jag övertrött. Ska krypa ner med världens finaste bebis som ligger och snarkar. Lr snart. Stackarn har stock i magen, IGEN! Denna gång funkar absolut I-N-G-E-N-T-I-N-G! Har köpt lakutos ihopp om att det ska sätta igång magen. Har det inte gjort det till imorrn så skulle vi åka in med henne. Mammas lilla hjärta :(
FÖRBANNADE MAGE!

Annars är hon världens soltråle som vanligt. Hon har fått en gåstol av mormor som hon fullkomligt älskar! Sen har hon dessutom fått upp ögonen för mio (mammas katt) så nu racear hon efter katten i sin gåstol. Sötungen min!
Annars mår vi väl bra, trots omständigheterna. Jag har som sagt inte fattat nånting, än.

Nåja, en positiv sak är att min fina vän Emil ikväll landat i Kalix :D WIIIIIE! Så imorrn får man äntligen träffa honom. En av min absolut bästa vänner och kommer alltid att vara!

Saknar pappa Mattias gör vi också. Ska plåstra om honom och ta hand om honom då vi ses. (Han har bott i skogen i två nätter så han har skavsår överallt och är allmänt slut).

Näe, nu ska jag krya ner med skrållan. Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0