Vi får väl se

Hur natten blir. Lill stackarn måste ha jätte ont i munnen som hon tjorvat på idag. Kl 22.20 har hon somnat för natten, och det efter en hel del tårar. Annars somnar hon just efter 19, så hon har kämpat på väl. Stackarn var så otroligt ledsen så hon fick krypa ner mellan mig och Mattias så hon tillslut kunde somna <3
Nu sover hon dock i sitt egna rum då Mattias inte vågar ha henne mellan oss för han är som en propeller om natten. Ja, lr så skulle han knappt våga röra sig vilket skulle resultera i en väldigt trött pappa imorrn. Nåja, får hoppas att hon få sova utan alltför mkt ont :/

Och på tal om bananer så har jag nu beställt lite julklappar, så nu känns det lite bättre mitt i all kaos :) försöker iaf göra det bästa av situationen. Mer än så kan jag inte göra just nu.

Näe, bäst att slå igen ögonen ifall detta blir en lång natt. Godnatt gott folk.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0