Tusen tack!

För alla värmande ord och kommentarer , guld värt ska ni veta <3
Gånger som dessa inser man hur underbara vänner man har.

Dagen har vart lugn. Var och köpte en pulka igår som jag tänkte skulle användas flitigt idag, men så blev det inte riktigt. Molly har vart grinig och verkat helt ur form hela dagen, plus att hon sov bara en liten sväng på dagen och det gjorde inte saken bättre. Nåja, får försöka dra en pulk sväng imorrn. Vill verkligen passa på att hitta på grejer med Molly medans jag kan stå på benen.
Smärtan efter operationen, visst gruvar jag mig för den, Dock gruvar jag mig mer för att jag kommer inte kunna finnas där för Molly på samma sätt. Leka med henne, lyfta upp henne och trösta henne när hon är ledsen, bada henne, vara ute och leka i snön, promenera osv osv, ja listan kan göras lång.
Nå hur som haver hoppas jag och ber att operationen går bra och att läknings tiden inte blir längre än beräknat. Svider nog i mammahjärtat som det är nu.

Nu ska jag dricka mitt tea och se på Dexter, sen krypa ner och sova bredvid min älskade ängel.

Och du Mattias mitt älskade hjärta, tusen tack för att du finns och stöttar mig. Utan dig hade jag blivit galen vid det här laget. Du gör mer än vad du kan anan genom att bara finnas vid min sida <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0