Äntligen hemma <3

Mådde så pass på idag så fick åka hem. Så jävla underbart! Har fått i mig ett mini mål från Max (helt sjukt gott), duschat så jag inte stinker sjukhus mer, begravt mig i min onepiece och nu ligger jag i sängen, vår säng!!! Har fått pussa på världens finaste Molly och min Mattias.
Har till och med hunnit ligga och mysa med Molly i sängen och kollat lite på hennes nya film "Molly mus" som var en hit :)
Nu ska jag vila lite, som sagt känner man att kroppen tagit en hel del stryk vilket kanske inte är så konstigt. Ska blogga om operationen sen när jag orkar, tänkte skriva från datorn så går det lättare. Har mkt att skriva.
Nu Dexter och en powernap :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0