Laddade batterier

"Efter regnet kommer solsken"

Igår tog min underbara pojkvän hand om Molly så jag fick chansen att hänga upp mamma Emelie på kroken för att bara vara Emelie för en kväll. Jag hoppas ni förstår hur jag menar!?!
Iaf så gick jag över till Angelica och umgicks med henne och Sandra. Vi satt och drack vin, käkade chips popcorn och färska jordgubbar som vi hittade på coop *lycka*. Där satt vi och mumsade, drack och snacka goja i flera timmar. Var otroligt välbehövligt måste jag säga! Tack älskling!


Kvällen slutade med att jag drack mer vatten än vin vilket bara är bra. Så givetvis mår jag prima idag förutom lite trötthet. När jag var på väg hem så kom deras granne och plingade på för att fråga om det var vi som spelade musik. "- Jaa...?" sa vi och tänkte att vi spelat för högt. Men så var inte fallet, hon ville bara veta om det var ok att hon också spelade musik haha. Det hela slutade med att Sandra följde med upp på deras fest och ska även ha gått ut med dom senare, haha. Så det kan gå när man har roligt :) Som sagt, en mkt lyckad och nästan ännu mer välbehövlig kväll!


Kommentarer
Elin

Okejokej, kuul :) säg till om du behöver frivillig nagelmodell ;) haha

2011-04-09 @ 14:44:08
URL: http://sundstromelin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0