Kallt,..igen

Typiskt! När man fått smaka på det underbara vårvädret som var igår för att sedan gå ut i dagens kontrast väder. Näe, fy och tvi! Solen kom tillbaka!
Har hunnit springa med Sandra på stan och inhandlat Molly en supersöt jacka :) Har letat efter en overall men insett att det är ingen ide då det inte säljs några som är tunnare än den hon nu har (mer lr mindre). Frågade till och med på Lindex och kvinnan tyckte att den här jackan räcker gott och väl då man kan ha strumpbyxor under byxorna tex. Man har ju en tendens att klä sitt/sina barn för mkt. Det känner jag inte igen....host.

Var sedan och käkade en sallad med Sandra och sen knallade vi hemåt. Mötte upp Mattias utanför konsum och knallade hem tsm :) Sen har jag och Mollan myst i soffan medans pappa Mattias vart på innebandy träning. Sen fick vi finbesök av min Pappa och min lillebror Dennis som vart i Boden och köpt en bil. Var trevligt! :)
Efter besöket gick jag och Sandra på en redig powerwalk så min träningsvärk fick lida lite till. Fruktansvärt skönt dock :) Tycker det känns skönt att ha träningsvärk (även fast det gör ont), ja menar det är juh ett tecken på att man rört på sig ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0