Jag överlevde!

Startade morgonen genom att kliva upp tidigt och vara pigg (händer väl aldrig?!). Ironiskt nog var jag mer nervös igår än vad jag var idag haha. Men dagen har iaf gått jätte bra! Har suttit och tränat på att göra fransk manikyr i gelé mer lr mindre hela dagen och tiden bara sprang iväg! Hann få beröm för hur stadig jag tydligen är på handen. Sen även för att jag var snabb och noggrann. Var ju kul att höra :) Har iaf vart jätte roligt och jag ser redan fram emot morgondagen.

Måste juh erkänna att jag faktiskt hunnit sakna min bebis, en hel del! Men det gick bra och Mollan har väl hunnit få ca 32564812 pussar sen jag kom hem ;) Men pappa Mattias och Molly ska ha haft det jätte bra och mysigt, vilket var kul att höra :) Mina kärlekar <3

Förövrigt har kotten äntligen fått sina nya converse. Nöjda är vi förutom att dom gärna hade fått vara en storlek större då hon inte alls kommer kunna ha dessa särskilt länge :/ Nåja, en anledning att köpa fler ;)
Och på tal om bananer (som man brukar säga), är jag galet sugen på chokladmuffins med banan. Lr hmm, kladdkaka och glass?, gotta! Why? G-R-I-S!

Näe, nu ska jag fortsätta pussa och mysa med bebis. Har ju en massa mys att ta igen juh ;)

Inspekterar sina nya skor :)

Provsmakar sina nya skor ;)

Har på sig sina nya skor :)


Kommentarer
Zandra - Mamma till Thindra 9 månader

Jag har letar efter sånna skor över allt men hittade inga typ. Men vart köpte du dina? :)

2011-04-26 @ 20:29:21
URL: http://mammaijuni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0