Ännu en söndag har passerat

Inatt när jag väl tog mig i säng, det vill säga vid 02.30 så låg Molly klarvaken och sken upp som en sol när jag kom in. Jahapp, så jag var vaken och mös på med henne sen fick hon lite mat. Som tur var så somnade hon om efter kanske en halvtimme? Sen ville hon göra morgon kl 07.30 men även då fick jaag henne att somna om efter lite om och men. Efter 9 så steg Mattias upp och tog med sig Molly så jag kunde fortsätta sova ett par timmar till. Så skööönt!
Mattias och Molly har hunnit knalla ner på stan och tagit en fika med nå kompisar till Mattias medans jag sovit ;)

Annars har dagen vart lugn, lite för lugn. Jag var jätte sugen på att fara ut och springa (jag HATAR att springa!), så jag har ingen aning om vart jag fått det ifrån? Kanske ångrar mig efter att ha sprungit en gång haha ;P Som sagt vart det inget springande men får ta det någon annan dag i veckan :)

Idag har Mollan fått smaka morot/palsternacka som hon tyckte var smaskens. Givetvis hann maten hamna lite överallt innan vi var klar så lillgrodan har fått en bad :) Nu luktar hon inte kladd, utan ren bebis. Mmm!

Just nu sitter jag och äter popcorn och dricker cola framför tvn. Givetvis har vi legat och glott på BB. Nu sover dock båda mina hjärtan och jag sitter vaken själv. Egentid som sagt.
Ska läsa lite bloggar osv sen blir det sängen för mig också :)



Kommentarer
M

Hej!

läser alltid din blogg och undrar bara, ammade du din dotter eller har du kört med ersättning?

Hon är tok söt och det är så roligt att läsa de du skriver :)

2011-04-11 @ 16:38:54
Emelie

Hej M. Svarar här eftersom du inte lämnat någon bloggadress lr liknande att svara till. Jag började med att amma molly, men det gick i ca 4 veckor, sen tyckte jag amningen vart en stress och det låste sig totalt och hon fick för lite mat. så vi började med ersättning och det har bara gått bra :) Tack, vad roligt att höra!

2011-04-11 @ 19:09:15
URL: http://xplosive.blogg.se/
Jenny

Shit vad lik dig hon är :D

2011-04-13 @ 11:36:12
URL: http://jannny.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0