Då var julen över

Mer lr mindre. Sitter just nu hos pappa och svammlar med han och Mattias och har det allmänt trevligt :) Har firat först hos mormor som sagt och sedan vidare till östanfjärden till min faster. Där var lite släkt också och flera som inte sett Molly som nu fick träffa henne. Så det var juh trevligt :)
Har fått massa fina och välbehövliga klappar och även lite klirr i kassan. Så jag säger en sak, shopping på mellandags-rea :D Äntligen kommer jag kunna köpa mig lite kläder.
Tror och hoppas även att min bättre hälft är nöjd med sina klappar?!?! :)

Nåja, nu ska jag hälla upp ett stort glas cola och fortsätta sitta och jiddra med far och älsko :)
Återigen, GOD JUL PÅ ER!! :)


Min skatt i sina nya kläder. Så julfin så :) <3 Älskar dig unge!


Kommentarer
Elina

Men skojar du, vad söööt!

2010-12-26 @ 19:11:42
URL: http://volanen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0