It´s soooo wierd!?

Tjalle!
Kan juh börja med att säga att agen började väl inte så där skit bra. Men jag lyckades rätta till det och det löste sig i slutändan. Skulle till Sunderby folkhögskola och ansöka om att börja där. Problemet var att jag behövde ha med mig mina betyg, och tydligen ett foto på mig!? Självklart hade jag ingenting av det. Men som sagt, det fixade sig tillslut och jag kunde andas ut. Lättast var det väl inte heller att hitta bland alla byggnader så man kom till rätt ställe. Men även där löste det sig.
Efter Sunderbyn fick jag ett pep talk som verkligen satt på sin plats! Så nu är jag peppad över jobbsökning och detta med pluggande. Men det mest peppande samtalet fick jag för ett litet tag sen. Emil ringde mig! :D Äntligen är han hemma i Sverige, visseligen håller han till i Sthlm, men förde är han faktiskt i Sverige! Har saknat att bara kunna ringa honom när som helst, och nu äntligen kan man göra det igen! :D Problem två är nu att bli lite rik så man kan åka och hälsa på honom. Skulle vara så grymt kul! Nåja, allt löser sig. För saker å ting blir faktiskt till vad man gör det. Så de så!

Nu måste jag äta nånting. Hela dagen har vart kaos så har inte hunnit äta något än. Kanske en redig portion krubb skulle sitta på sin plats? JA!
Cya.


Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0