In russia,..still

Blev inte att åka hem till Boden igår, tyvärr. Råkades somna och missade bussen. Lite less jag vart när jag vaknade. Hojja! men men idag blire iaf att fara hem. Ska försöka att inte missa bussen idag iaf haha :P Då hoppar jag faan ner från kalix bron! Men det ska jag väl förhoppningsvis slippa :)

Som tur var fick jag sällskap här i russia. hade faan förlorat förståndet annars. Sitta här i ryssland utan mobil :S näe fy faan, har vart med om roligare saker kan man juh säga! Men apnappade annis så vi har gjort varma mackor, fisit ikapp, och nu ser vi på filmen "Dumpad". Den är juh så jävla rolig :D
Snart blire dock att sussa sängen. Är svin trött! Men men, nu har jag juh kladdat lite iaf. Kladdar mer imorrn :) Cya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0