Onsdag med huvudvärk

Då hade redan halva arbetsveckan gått, jäklar så fort tiden går alltså! 
Har haft ont i huvet av och till i flera timmar nu och den verkar inte vilja ge med sig heller :/ jaja, jag hoppas jag lyckas sova bort den!

Idag har jag skrapat ihop lite vuxenpoäng tycker jag faktiskt. Jag var nämligen inte bara köpt en krukväxt utan t-r-e stycken som jag verkligen hoppas jag lyckas hålla liv i! En parkerade jag i sovrummet då den ska vara luftrenande (vilket verkligen behövs i vårt sovrum!), medans dom andra två fick sina platser på fönsterbrädan i tv-rummet. Det gör verkligen sån otrolig skillnad med växter hemma, så nu håller vi alla tummar och tår att jag lyckas ta hand om dom,okej?!? 

Sen har en kär gammal vän även hört av sig och ska skicka iväg ett paket hem till dig. Vad det är tänker jag inte berätta än (vet själv egentligen inte exakt vad det är hahaha), men jag längtar som ett litet barn på julafton! Tack gulle du! <3

Näe nu sova så man orkar med morgondagen, för imorrn är jag uppbokad från morgon till kväll!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0