Sjuk men full av förväntan

I lördags började min hals plötsligt att skava. Jahapp tänkte jag, nu är det min tur och mkt riktigt var det precis så. För på söndag morgon vaknade jag av sån kopiös värk i kroppen att det automatiskt rann tårar från mina ögon. Igensvälld hals som gjorde att det även tröck i öronen. Inte nog med det så har det spridit sig till bihålorna så nu känner jag mig igenproppad i hela skallen. Ja och så feber på det. Juste, glömde att jag fått någon torrhosta också.  Jippie! Snacka om att ta allting på samma gång. Nåja, det kunde ha varit värre!

Imorrn måste jag dock vika mig och ringa Vc ifall jag behöver penicillin så det förhoppningsvis kortar ner sjuktiden.
Nästa vecka är det ju äntligen dags för mig och Moe att förflytta oss ner till södra delen av landen och vara på en Sthlms weekend. Som jag längtar! 
Sen är det även dags för frissan nu på lördag, del 2 av operation förnya mitt hår. Så jag måste bli frisk, helst nyss, för jobba vill jag också kunna göra. Suger så jävla hårt att ligga hemma utan ork.
Jaja, nu ska jag sluta gnälla!

Life is good anyway ❤️

Ser ut som jag mår. Dvs skit!

Mollan och jag köpte blommor till Mattias på alla-v-dag ❤️






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0