5 år, ett helt liv

Ja idag firar jag och Mattias 5 år tsm, fast det känns som en livstid, på ett bra sätt. Herre-min-Gud vad vi har hunnit gå igenom mkt. Både bra och dåliga saker. Förlovning, graviditet, molly, missfall, midsomrar, nyår, julafton, födelsedagar, dop, vänskap, vänner, hotell, konsert, stjärnlotten vinst, endometrios, jobb, hockey, bröllop, begravningar, kärlek och ja, massor mer! 
Du gör mig lycklig och jag känner mig trygg med dig. Att du fortfarande kan överraska mig efter 5 år och fortfarande få mig att få fjärilar i magen. Ja det kan ju inte vara annat än äkta kärlek!?!

Jag ser fram emot vår framtid tsm och ser fram emot allt som komma skall, för på gott och ont, i vått och torrt, kommer jag stå vid din sida <3 jag älskar dig hjärtat.


Bjuder på ett litet bildregn från vår tid tsm. En droppe i havet skulle man kunna säga :) 




































Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0