mini-semester och bröllop

till helgen är jag och mattias bjudna på bröllop utanför Hudiksvall så på fredag morgon beger vi oss. vi ska bila dit och hem så därför får molly stanna hemma och leka med farmor och farfar :) hon får så garanterat så mkt roligare här hemma plus att jag och mattias får vara lite på tu man hand, och det händer ju inte ally för ofta ;) win win situation alltså!

fick nyss ett sms av älsklingen som berättar att han bokat in en varsinn massage åt mig och honom på fredag i hudiks. tror ni jag längtar något?
har aldrig vart på massage i hela mitt liv så jag lär väl ha mer än en knut att reda ut ;) haha!

nu hämta plutte på dagis och sedan fortsätta detta eviga städade... blä!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0