A new beginning

Idag har jag och mollan tagit oss en lunchdejt med Sandra, Ann och elwin på opalen. Vi vuxna satt och surrade medans kottarna sprang runt och roade sig själva :) sen gick vi en snabb runda i storstaden och Molly hann hitta sig ett par lila jätte söta skor.
Väl hemma gjorde jag middag och det blev fiskpinnar och potatismos (läs tapetklister), fattar inte hur jag kunde misslyckas så gravt med det? Usch!

Efter att ha svalt tapetklistret packade jag och Mattias ner molly i vagnen och gick ner till Coop för att inhandla lite gotta till kvällen. Sen bjöd vi in Joel på filmkväll och har bara chillat framför tvn :) nu är mina ögon helt slut så jag ska krypa ner till kojs. Godnatt kära vänner!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0