Och ännu mera naglar :D

Idag har jag gjort naglar på Angelica. Även hon ville ha enkla snygga med fransk manikyr, så fräscht och så snyggt! Har sån nagel inspiration nu så det är galet! Helst vill jag ha någon som vill ha handmålade så jag får träna på det :D men nu blir det inga fler naglar denna vecka, har fullt upp nu resterande av tiden. Imorrn kommer svärmor och svärfar som ska vara barnvakt till mollan. Imorrn kväll ska vi på "vett och etikett" på i19 inför soldat balen vi ska på lördag. Sen lördag, så ja balen då. Ska fixa mig själv och Sandra, plus att vi ska hinna på "regementets dag" på dagen. På söndag lär man vara rätt mör i kroppen, men det är okej för det går bra nu ;) godnatt Sverige!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0