Bra/dålig dag

Det dåliga med denna dag är att jag först och främst sovit jätte dåligt! Sen gjorde jag lchf pizza till middag och jag tyckte den smakade vidrigt :/ det tyckte dock inte Mattias och Molly som åt för glatta livet (särskilt Molly).
Jag och Mattias har pratat om denna lchf och vet inte riktigt om vi ska fortsätta lr inte. Mattias är inte brydd om att gå ner mer i vikt och han saknar vanlig enkel mat. Jag vet inte hur fasen jag ska göra för jag klarar inte av att äta det själv, framför allt skulle det kosta jätte mkt :/
Nåja, den som lever får se. Ner i vikt ska jag hur som haver!

Det positiva är att Molly blir bättre och bättre. Idag har hon sprungit runt i stövlar här inne och ställt sig i hallen så tillslut klädde vi på henne och tog en promenad till lekparken. Jisses vad hon tyckte det var kul! :) så en lekstund i solen med min fina familj var underbart <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0