Slut i både kropp och hjärna

Idag har vi återigen haft en mkt givande dag på skolan där vi gjort en massa olika personlighets testet, vilket var ganska intressant :)
Så nu känns det äntligen som att vi är på rätt spår. Är förövrigt tydligen född till säljare så då har man ju verkligen valt rätt utbildning ;)

Till middag vart det mat från Kina=ÅNGEST! Tränade kondition och plågade benen så det sved. Det sved till och med när jag satte mig i bilen och tröck ner gaspedalen haha, då vet man att det tagit ;) nu har jag hoppat ner i min käre onepiece som jag totalt glömt att jag äger, för att se lite oth och sedan sova. Är helt körd!
Sov gott kära vänner <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0