Sleep mode on!?

Trött som en gnu men kommer jag kunna sova förde? Tveksamt. Dock tänkte jag göra ett tappert försök iaf.

Har kollat upp mitt saldo på Skatteverket som de flesta andra och om jag har kollat rätt så får jag tbx litegrann iaf. Men ska dubbelkolla imorrn också :)

Kvällen har tillägnats i soffan som en enda stor palt. Har vart så trött och sliten precis heela dagen!
Har iaf legat och "kläd surfat" och herregud vad jag har hittat mkt fint! Nu saknas bara dom där jäkla pengarna, som vanligt! Ge mig några tusen till shopping? Please? *blink blink*

Näe, nu ska det där tappra försöket om sömn verkställas. Godnatt på er!



Kommentarer
Bella & Folke

Jag läser psykologi programmet med inriktning personal och arbetsvetenskap på LTU, är färdig till sommaren=) Åhh det lät ju intressant, hur länge är den utbildningen? Det är nog inte så kul att flytta sitt barn när man nyss skolat in och det fungerar..Vi har ju väldigt nära till dagis(i pålängeskolan), ser det ju från fönstret;-)Lite pengar skulle inte sitta fel..man blir såå sugen att shoppa när våren kommer, beställde iaf converse till Folke igår;-)Han fick inga när han var bebis för dom var slutsålda överallt..(du vet dom där mjuka)! Nää nu ska jag göra nå nytta, trevlig dag!

2012-03-20 @ 09:03:18
URL: http://bellaw.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0