Awesome tuesday

Vakna. Molly till dagis. Pallra arslet till gymet. Förbränna en massa kalorier. Hem. Duscha. Sminka sig. Äta frukost. Gå till skolan. Och allt detta hann jag med innan kl 9.00 imorse! Ja, lite stolt över mig själv är jag faktiskt ;)

Efter skolan drog jag en stads runda med Rebecca. Vårkänslorna slog på stort då vi tog en latte på Hanssons när solen sken in så fint. Äntligen vår!
Sen har vi vart hemma och busat med Molly och kollat Musse och bee movie (som också blivit en favorit).
När lilla damen hade gjort natt käkade jag och Rebecca våfflor. Färdiggräddade som man bara satte ner i brödrosten till dom vart frasiga. Riktigt smaskigt! :)

Sen har vi kört på hemmaspa, kollat top model och mumsat frukt.
Helt enkelt en Awesome tuesday ;)
Nu sova så man förhoppningsvis pallar med gymet imorrn! Godnatt Sverige.



Kommentarer
Rebecca

Godnatt gumman! Förövrigt kom jag hem oskadd;)

2012-03-13 @ 22:58:32
URL: http://ohmycarotte.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0