Underlig dag, lr vad man nu ska kalla det?

Ja, idag har vart en mkt.....underlig(?) dag. Kan inte säga annat än så just nu. Lr varför. Det får ni veta så småningom :) Någonting som verkligen inte brukar inträffa, har faktiskt just inträffat. Galet!!

Ikväll har la familia lyxat till det med pizza till Mllys stora förtjusning. Pizza, korv och välling är det enda som duger åt damen. Ja mest välling då. Hon har helvägrat mat i snart en månad och jag håller på att bli galen! Hur fasen ska man få henne att börja äta mat igen?!? Känns som att man försökt med allt :/

Nåja.

Ikväll blir en kväll i lugnets tecken. Ev ska vi slå igång någon film och bara mysa jag och älskling. Värma upp inför morgondagen. Herregud vad jag längtar! Kan knappt tro det är sant att vi ska vara bara vi två, en hel dag och en hel natt. Det kan inte bli annat än magiskt! :)

Nu ska jag synda lite till. Mattias har nämligen köpt cola så jag tänkte unna mig ett glas lr två :) Risken finns ju dock att jag tycker det smakar skit då jag så sällan dricker det nu för tiden haha.
Ha det bra gott folk och ha en underbar fredag, det tänker jag ha!


Kommentarer
Madde

Vem gör dina fina bloggdesigner ? :)

2012-07-03 @ 15:49:32
URL: http://honmadde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0