Skit blogg och prickar!

Fortfarande har blogg appen inte börjat fungera och därför ids jag aldrig blogga då jag föredrar att blogga från mobilen. Sitter fasen i stort sett aldrig på datorn förtom på jobbet och där ids jag inte sitta och blogga.

Idag var jag äntligen tillbaka på jobbet. Det gick bra men var väldigt stressigt. Känner att jag inte är frisk än men sitter och proppar i min panodil så jag ska nog överleva.
En annan sjukling är som vanligt Molly och denna gång har lill skorpan lyckats få vattkoppar :/ Hon har prickar precis överallt. I öronen, på öronen, bakom öronen, hårbotten, HELA ansiktet, på överläppen, i HELA hårbotten, kroppen, armhålor och till och med mellan benen :( Min lilla tjej! Dock verkar hon inte så brydd än och jag hoppas verkligen det fortsätter så!! Har ni tips och råd får ni gärna dela med er. Vi har använt potatismjöl men idag var jag på apoteket och köpte Poxcil som är enkomt till vattkoppor, ska tydligen vara sjukt bra så vi håller tummarna!

Nu måste jag sova så jag orkar upp imorrn, ska bara mejla Gina triot först, har skickat efter ett paket från gina för två veckor sedan som jag ännu inte fått och det är skickat, DÖD åt posten!



Kommentarer
Annika

Nej stackars lilla tjej :( Tänk positivit att nu har hon gjort bort att ha dem och de kommer ej åter igen :)

Svar: Ja det är skönt! :)
Xplosive

2012-06-27 @ 09:37:06
URL: http://thesearemythoughts.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0