Bankkort

Dagen har vart lååång, känns så iaf. Slutet har dock gått lika fort som vanligt, haha! Jag och Mattias mös ner oss i soffan och såg på film och bara kramas <3 Sen fastnade jag vid datorn, dock gjorde jag någonting viktigt för jag designade nämligen mitt nya visa kort. Ni kan ju gissa vem som kommer pryda mitt kort om ca 10 dagar ;) snyggast kort i stan!
Förövrigt händer inte särskilt mkt, dagarna springer iväg och snart ska jag börja på sommarjobbet :) ska bli så jäkla skönt med löööön!
Näe nu måste jag sova. Grodan stiger väl upp kring sex tiden som blivit himla populärt. Ja inte från min sida då alltså.
Godnatt Sverige!

Mattias lilla kvällsfika. Mens lr mask? Ja det vette tusan ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0