Torsdag och vädret är grått

Idag är det lugnt och skönt på jobbet, kommer nästan bara jämna strömmar med samtal, skönt! Raka motsatsen från igår kan man säga. 880 samtal på 2 personer under dagen igår. Kan säga att vi hade fullt upp! Efter jobbet åkte jag till Ida och tog bort min fransar, (ska vara utan ett tag iaf), sen snörde jag i mig en burgare och plockade sedan upp Ann för att åka till Lule på bilbingo. Även fast vi inte vann så mkt som en krona så hade vi jätte trevligt och hann med en massa skratt i den otroligt sköna sommar luften! Sedan hann jag även förbi Rebecca och surra med henne en sväng, så när jag väl kom hem var jag helt slut. Skönt att krypa ner i sängen men hemskt jobbigt över hur tomt och ensamt det var. (Mattias och Molly åkte till Hedenäset igår). Näe nu ska jag sätta mig och jäsa och invänta samtal, sprang till oregano på lunchen och smällde i mig en matsi ;) mums! Men jäklar så mätt jag blev!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0