Stress/brunett/inför bröllopet

Ja så kan man väl med 3 ord sammanfatta denna dag. Klänningen jag beställde var jag så trög att jag provade först igår kväll. Tror ni den satt bra? Svar nej! Tur i oturen sprang jag idag in på hm och hittade en superfin blå klänning och köpte guldsmycken till. Sen köpte jag, Emelie Nilsson, ett par högklackade skor. Jepp, återstår att se hur många brutna ben jag har på söndag ;) Sen har jag även trillat i färghinken med skallen och är numera brunhårig till Mattias stora lycka, han tycker inte alls jag ska vas ljushårig. Dock är jag som jag blev och älskar att leka med mitt hår och framförallt att förändra det. Tur att jag själv bestämmer ;) Just nu ligger Mattias en bit i från mig och snarkar i "vår" stuga i Hedenäset. Molly sover hos mormor ihelgen då vi ska iväg på bröllop imorgon som sagt. Svängde förbi Kalix på vägen hit och köpte en cykel åt henne. Måttligt nöjd blev hon ;) älskade underbara dotter <3 Näe nu måste jag sova sp jag orkar upp imorgon och hinner med allt jag tänkt. Sov gott mina kära vänner!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0