Nystart!

Imorrn är det måndagen den 9 Januari och det är en nystart på mkt. Molly börjar sin inskolning imorrn och det ska bli riktigt roligt att se hur hon reagerar. Jag stor hon kommer stormtrivas på dagis. Att få träffa massor med kompisar och leka hela dagarna :)
Sen ska jag och Sandra testa något som kallas för "sjukhus dieten". Man lever på en och samma soppa i en vecka (soppan gör man själv). Sen får du äta olika saker olika dagar. Imorrn t ex får vi endast äta soppan och frukt, dock hur mkt vi vill. Ju mer soppa man äter desto mer går man ner i vikt.
Denna diet är till för både viktnedgång och detoxa kroppen (rensa kroppen på gifter). Man "ska" gå ner 4-8kg på en vecka. I detta fall är jag mest brydd om att detoxa kroppen då jag ska börja äta allmänt nyttigt veckan efter denna diet vecka. Givetvis blir jag nöjd om jag går ner i vikt, missförstå mig rätt, men det som sagt rensa kroppen och tarmarna jag mest är ute efter. Har läst super mkt bra om denna diet att den faktiskt funkar och till råge på allt ska den tydlien vara god också. Så vi håller tummarna att den inte smakar bäver och att den faktiskt funkar ;)
Nu ska jag sova, blir en lång dag imorrn med fullspäckat schema! :)
Godnatt på er!


Kommentarer
Sofia com

Åh, du måste skriva hur det går. :) just nu känns det som att jag inte tänker på annat än att gå ner i vikt! :) Jag vill så gärna. :)

2012-01-09 @ 01:38:15
URL: http://idamariasofia.blogg.se/
Emma

Har testat göra soppan där en gång men tyckte den var svinigt äcklig :-S Hoppas du gillar den :-D Vad roligt med dagisstart :-)

2012-01-09 @ 05:57:15
URL: http://emmastromback.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0