Mys tisdag

Började dagen med en stadig frukost för att ladda inför gymmet. Efter att ha lämnat Molly på dagis tänkte jag fixa mig en bra spellista på mobilen så jag kunde träna till bra musik, passade även på att ringa bort lite samtal. Efter att ha letat efter musik började det flippra för ögonen så jag skyndade mig att ta huvudvärks tablett för att slippa få migrän. To late! En vidrig huvudvärk blev ett faktum och jag blev liggandes på soffan och sov av och till. Tillslut vart det bättre, tack och lov! Passade då på att ta en lunch på oregano med Rebecca och Luisa :)

Efter det följde rebecca mig till dagis för att hämta molly på dagis och sen har vi bara svamlat på resten av dagen och ätit gott! :) mkt trevligt! Tack gumman!

Imorrn håller vi tummarna att jag slipper allt som heter huvudvärk så jag kan gymma. Sen har jag en massa tråkiga "måste göra" att fixa här hemma plus några samtal. Blä!!

Näe, nu lite serier sen sussa kudden. Godnatt Sverige!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0