Tji fick jag!

Bara för att jag önskade min symtomfri idag så vaknade jag och mådde sju resor värre. Tack hälsogudarna för den!

Har idag inte alls gjort många knop. Varken tv lr internet har fungerat så har verkligen vart grovt uttråkad emellanåt! Tur som fasen att man hade lite serier på datorn.
Molly har vart på dagis men hade vart trött och grinig hela dagen. Dock har hon vart glad när hon var hemma och feberfri så jag vette tusan vad det var?!? Tanken är iaf att hon får fara på dagis imorrn så får vi väl se om vi måste hämta henne om hon blir värre lr om hon helt enkelt hade en dålig dag idag? Återstår att se.

Sitter just nu och dregglar över tatueringar. Herregud så sugen jag är på någon ny! Får en egoboost varje gång en ny tatuering pryder min kropp. Har 0 självförtroende när det gäller min kropp, men det byggs sakta på med fler tatueringar. Vissa tycker det är galet, men inte jag! :)

Näe, nu ska jag pallra mig till sängen och förhoppningsvis somna rätt snabbt. Godnatt sverige!


(Bild lånad från google)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0